new necklace.

Det här halsbandet köpte jag när jag var med Jackie på stan. Idag har jag varit i skolan. Vi fick lära oss hur man tejpar fötter (för att förhindra skavsår på Korsö).
Den 2/9 så åker ju hela skolan en vecka till en ö i skärgården, nämligen Korsö. Där lever vi som militärer en hel vecka. Vi sysslar med allt som vanliga militärer gör, uppställning varje morgon, fys klockan halv tre på natten, visitation av barackerna. Ja det är hur kul som helst!
Eftersom jag går i tvåan nu är så är det tvåornas ansvar att vara sjukvårdare. Vi ska se till att ingen får skavsår, skadar sig eller något. I trean är man ledare. Då tar man hand om hela sin tropp. Nu ska jag borsta tänderna och sova. Är helt slut, ska dessutom ta ett extra pass imorgon på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0