The search of the black pants.

Godmorgon! Idag så jobbar jag inte 17-20 utan 15-20. Ändrade planer. Jag ska komma lite tidigare till jobbet och lära mig hur man bokar in produkter i datorsystemet så att de "syns". Det ska bli riktigt roligt att få lära sig något nytt, för ju mer man kan ju mer kan man hjälpa till! Sandra, hon som skötte inbokningen innan har tyvärr slutat så det är en tjänst ledig där. Men nu ska jag ut med hunden och efter det ska jag in till stan och byta mina skor (om det går) till en större storlek och titta på ett par svarta byxor till jobbet. De jag har är så låga i midjan, vill ha ett par med hg midja + att de inte får vara för tajta. Jag måste ju kunna böja mig ner och fixa.
De flygande hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0