Äntligen hemma!

Jag syftar inte på programmet i rubriken. Det var först nu jag kom hem, jag har inte sovit eller varit hemma på hela helgen. Knasigt va? Känns ås könt att få sova i sin egen säng. Idag så var jag glad, det har varit en så grymt bra helg. I fredags pratade jag ut med Sandra om livet, i stort sätt. I lördags hängde jag ed härliga människor och idag så spelade jag och några tjejer i klassen en korpenmatch i innebandy mot några gammla treor och en lärare. Det var ritkigt roligt. Dock så har det varit dips i helgen också. Det kan inte vara vara roligt, jag antar att det måste ske lite skeva grejer med. Nu tänkte jah faktiskt gå och sova, även fast klockan är 19.. Känns skönt att vara utvilad imorgon.
härliga sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0