FUN FACTS you may not knew about me.

- Jag gillar inte att ha jeans, jag har nästan alltid strumpbyxor eller tights.
- Jag har ett intresse för smycken, men jag har nästan aldirg på mig några.
- Jag är extremt dålig på att städa mitt rum, trots att jag tycker att det är roligt.
- Jag jobbar tre dagar i veckan, minst.
- Jag läser Harry Potter böckerna nu.
- Jag föredrar att lägga mig innan klockan 22.
- Jag äter inte fisk eller annat slemmigt som levt i havet. Annars äter jag allt.
- Jag äter jag endast vegetariskt i skolan.
- Jag duschar varenda dag.
- Jag gillar inte när folk tar på mina revben.
- Jag har svårt att uttala vissa ord. Bland annat Artist och Olja.
- Jag har planerat att åka till Rhodos stad med Sandra och Kristin i sommar, i två veckor.
pic 1 pic 2 pic 3 från weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0