Julklappar, Check!

Nu är jag klar med alla julklappar i år. Det känns bra att ha inhandlat dom lite innan, eftersom jag inte vet hur jag ska jobba innan jul. Däremot har jag fått det *host* "ärefyllda" uppdraget att jobba 23,24,25,26. Helt wonderful va? Aja, laxarna simmar väl in den 25.. Det är min enda tröst till att jobba just nu. Idag så ska min dramagrupp visa upp vad vi har kommit fram till än så länge för lärarna, eftersom de vill kontrollera att det inte (som förra året, så var det en överaskning, och några killar hoppade in på schen med bara supermankalsonger och dansade) ska ske någon överaskning. Dock var deras dans det roligaste på hela sketchen. Så jag förstår inte varför lärarna är så oroliga..
Juliga bilder va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0