800!

Detta blir mitt 800 inlägg. Stoltchey_94! Idag har jag gått i skolan till klockan 12, sen så gick jag, Hedda och Kristin till Carlings för att Kristin skulle köpa en mössa. Det slutade med att jag, Hedda och Kristin kom ut med varsin påse. Så gick det med den mössan. Men vad säger man, det var löning och 70% rea. Bara att köra! Efter den lilla minishoppingen så gick vi på bio. Vi (Hedda och Kristin) bestämde sig för att vi skulle se Himlen är oskyldigt blå. Jag må säga att det bara var vi tre på hela bion som var under 60 bast. Jag har aldrig sett så många gamla människor samlade på ett ställe. Filmen var otroligt bra, trots att jag ville se Petson och Findus så van inte det beslutet (lite ledsen i ögat vart jag faktiskt..). Efter bion så rusade jag till tuben för att åka till mammas jobb. Därefter skulle vi åka och övningsköra. Vi begav oss till Ågesta och körde på en riktig väg (läs grusväg där det körde en miljard bilar och bussar). Stolt borde jag vara. Växlade upp till tvåan höhö och körde i 35 km/h!!!!!! FARTDÅREN HÄR ALLTSÅ. Glömde ju lägga i en växel i en backe så vi (jag) backade in i en snövall. Men det är okej, bilen mår bra! Så det har varit en sjukt nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0