Ännu en lyckad dag!

Igår så satt jag, Kristin och Olivia och planerade min och kristins fyslektion vi ska hålla på måndag. Så nu är den helt klar! Efter det så stack jag till Sandra och åt Tacos och sov där. Idag så skulle vi bada, fast det kom ett hinder i vägen så vi åkte och hämtade mitt gymkort på gymmet som jag had e glömt.. Sen så åkte vi till Farsta och shoppade. Jag fick med mig min älskade färgglada kofta från BikBok! Och när man köpte ett plagg där så fick man välja tre stycken linnen för 49 kronor. Suveränt tänkte både Sandra och jag, så vi frågade om man fick ta 6 stycken linnen, och det fick man. Så nöjda vi var när vi gick där ifrån!
Den fina tjocktröjan kommer från Bikbok, på bild 1.
Linenna också.. Sandra köpte också tre stycken, fast lite andra färger.
Sen så är Sportbehån från Intersports rea, ett riktigt kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0