Cookiebean

HEHE catched. Heter det så...? :P Inte så bra på engelska. Idag så hade vi matteprov, jag hoppas jag får minst G i alla fall. Skulle vara sjukt nice! Annars idag så har jag varit hos läkaren och ska äta medicin i tre månader. Planerade att gymma idag men det blev icke så. Utan jag och mamma åkte ut och övningsskörde för första gången. Höll på att krocka med en snövall när jag växlade upp på tvåan.. Haha vilken syn! Men mässans parkering var upptagen för det var en mässa på gång. Imorgon så ska jag gymma dirr efter skolan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt :) Det är fredag imorrn och har hunnit med träning idag. Det är toppen :D

2011-01-20 @ 23:16:36
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0