Hatar rubriker.

Sitter i köket hemma hos Sandra. och lyssnar på Zac när han berättar roliga historier. Idag har jag faktiskt badat, hör och häpna men det är sant! Vi har ätit Raqulette (Sandras stavning, för jag hade ingen aning om vad det var..) Sedan så gick jag och Sandra ut för att fota och åka på Sandras mammas spark. Sen så spelade vi spel och hade allmänt trevligt! NU ska jag verkligen inte sitta och blogga. Måste bara skriva att Sandra skrev till 118100 och frågade vem är Alexandra Klerck? Hon fick till svar att hon var en rolig och smart tjej som gärna är med kompisar på helgerna och umgås med sin pojkvän.. Detta gjorde då hennes kväll. Sandra glad alla glada!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0