Listor.

Namn - Sarah Elin Anna Dahlström 
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Blond, aldrig färgat.
Högerhänt/vänster - Högerhänt som alla andra.
Stjärntecken - Oxe
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - Ja
Sport - Gym? Ridning och hockey.
Helgdag- Min födelsedag. Ofc. 
Årstid - Sommar. Varmt ska det vara annars får det vara.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - njä.
Blivit dissad - njaaa
Skolkat - Aldrig.
Sovit utomhus - Ja fifan, tältade i somras med Sandra.
Använt droger - Nej aldrig!
Retats - Haha vad betyder det? 

THIS OR THAT
Pepsi/cola - Dricker inte svart dricka.
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar dude!
Kött/veg - KÖTTTTTTTTT!!!!!!!
Tv/film - TV, House!
Gitarr/trummor - Trummor, jag är grymmast på det!
Adidas/Nike - Nike kör vi på.
Kinesiskt/mexikanskt - Kina, Kina, Kina. Speciellt friterad kyckling... :D
Mtv/vh1 - MTV!

SENASTE DU
Skrattade - Åt Sandra att hon såg Kevin Kebab på busshållplatsen. 
Grät - I typ förrgår, såg Gladiator :'(
Filmen du såg senast - Sällskapsresan, SOS. 
Tuggade tuggummi - Igår, sandra gav mig ett.
Drog ett skämt - Hela mitt liv är ett skämt, hahah där drog jag ett! 
Sjöng en sång - Sandra och jag sjöng för fulla muggar för ett tag sen..

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Nää.
Rökt - Aldrig.
Tagit droger - Aldrig.
Kysst någon - -----------
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - ------
Bakat - Hehehe kärleksmums for the win!
HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0