Some shopping!

I fredags så skulle jag in och chakka ett par jeans på carling och Elin från klassen följde med. Men icke sa nicke de fanns inte. Då gick vi vidare till BikBok för jag skulle köpa det perfekta linnet men icke sa nicke det fanns inte. Men när vi kom till BikBok så var det rea (som förövrigt förstör alla butiker just nu!) och jag hittade en jättefin mössa. Men det var tag tre betala för en.. Då fick jag plocka på mig två andra saker. Det vart en likadan mössa fast blå och en halsduk!
Halsduken är en såkallad tubhalsduk med olika mönster i svart och vitt och jag såg att den ena mössan ser väldigt svart ut, men var lugna den är blå! Nu ska jag snart dra till träningen (bodycombat) känns skönt att ha kommit igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0