Shopping, jobbet och båt.

Idag så har jag och Björn varit lediga! Himla skönt! Jag vaknade halv 11 och steg upp som vanligt och steg frukost. Efter det så duschade jag och  så planerade jag och Björn våran dag. Först åkte vi till jobbet och fixade min ledighet inför Grekland, sen åkte vi till Berras. Det är en fiske/jakt affär där Björn köpte fiskelina och jiggar. Sen åkte vi till Sickla köpcentrum där det blev lite shopping och Mcdonalds. Sen for vi och hämtade Sandra och åkte hem till oss där jag och Sandra gick ute med hunden. Sen åkte vi ut till båten. Vi åkte ut och bara åkte, jättesnabbt gick det. Sen åkte vi in till vår  båtplats igen och hämtade upp mor. Så åkte vi ut igen och jag och Sandra åkte ring efter båten, det gick som tusan!
Jacka, Henri Lloyd - innan 1995:- nu 1300:-
Stickad kofta, Boomerang - innan 1300:- nu 600:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0