<3

Långhelgen är i mitten av sin existens och den kunde inte ha blivit bättre än så länge. I torsdags så chillade jag hemma men stack senare till Sandra och efter det så har jag varit mer med Sandra. Haha, hela helgen! Idag så åkte vi ut till Sandras mormor och morfar och seglade, eller rättare sagt puttarde iväg (det ska man inte underskatta!) och skulle sätta på masten. Det var mycket mer jobb än vad jag hade väntat mig! Men det gick väldigt bra. Vi avslutade vårat hårda jobb med en välförtjänt pizza! Jag kan erkänna att både jag och Sandra har blivit rejält brända (speciellt jag..) min rygg och mina axlar mår inte bra.. Men men, vad ska man göra? Imorgon ska jag sva så länge jag kan! Himla skönt.
Jag tror, eller jag vet, att jag har världens snällaste, snyggaste, förståndigaste, förstående, pratglada, morgontjuriga, kortaste, underbaraste, coolaste tjockisbästavännen i hela vida världen! Fan Sandra. Ett under, mirakel och tur att du började i hederliga gamla sjöängen i sketna årskurs 6! Utan dig hade fan livet inte varit densamma. Puss och love to you min brända själsfrände.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Looooove you most!!

<3

2011-06-05 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0