BORTA!

Min kamerasladd är borta, vilket betyder att jag inte kan ladda in bilder från kameran till datorn på ett tag. Eller i alla fall tills jag har hittat sladden. Usch vad tråkigt, att jag alltid ska tappa bort grejer. Jag började dagen med en lååååång dusch, och chokades av mitt korta hår. Sen så städade jag mitt rum och sen så fixade jag köket IGEN. Mamma gör sånna där fina listor till oss vad vi ska göra. Ja, vad ska man säga? Men men, nu ska jag och Sandra ses och då får vi se vad vi hittar på!
Haha, underbara minnen! Lucas (han 2:a från vänster med rayban) fyllde 18 igår! Grattis! <3

Kommentarer
Postat av: jackie

Blev inte att vi åker upp till stockholm denna vecka :/ Men vi måste träddas i sommar ändå :D <3

2011-06-23 @ 23:40:25
URL: http://shackee.se
Postat av: jackie

Hej!

Vad kostar en bra systemkamera med ett objektiv till på mediamarkt? Inte allt för dyrt. :P Kram! <3

2011-06-25 @ 16:37:01
URL: http://shackee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0