HEMMA!

Nu har jag varit vaken i hela 24 timmar om ni undrar. Vaknade 05.30 imorse och det är klockan med nu. Efter att jag hade varit på Marias studentmottagning så släppte Kristins föräldrar  av mig vid Brommaplan där jag åkte till Slussen för att möta upp Dan och Agge. Jag och Dan åkte senare vidare till Lucas som bor i Tallkrogen. Hallvvägs till Tallkrogen så mötte en massa gott folk upp oss och åkte tillsammans med oss hem till Lucas. Ja, sedan var det bara jag, Dan, Lucas, Petter och två av Lucas kompisar kvar. Vi drog ifrån Tallkrogen in till Skanstull i Vitabergsparken och bara chillade och pratade hela kvällen. När jag sen skulle åka hem (03.00) så hade tuben och bussarna slutat gå så jag gick till Gullmarsplan, fick tag i en buss som gick direkt till högdalen och gick därifrån. Och nu är jag hemma, inte trött överhuvud taget, trots att jag varit vaken så länge..
de riktigt coola boysen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0