plums!

Idag så var jag duktig och cyklade till skolan. Idag så hade vi en brännbollsturnering och jag hämtade upp Dan i skanstull och skjutsade honom till Tanto, eftersom jag inte riktigt visste var jag skulle åka. EVi spelade brännboll i typ 3 timmar. Tänk 3 timmar konstant springande i den gassande solen, trodde jag skulle smälta och dö. Efter det så bestämde jag och Elin oss för att gå och bada!
Och såhär såg det ut när jag och Elin badade! Dock bara bilder på Elin. Underbart varmt i luften så vi var tvungna att svalka oss i smutsiga Mälaren :P Sådär spontant och härligt!
Brände mig lite på axlarna igen, men äsch. det går över! Efter badet så for (läs cyklade med ilfart) hem till Elin och bytte om.
Sen cyklade vi in till staden (drottninggatan) och handlade en present, inte till dig mamma.
När vi kom tillbaka så märkte vi att vi hade parkerat våra cyklar på ett förbjudet ställe, precis utanför rosenbad. Så när vi kom tillbaka så stirrade de tre vakterna som vaktade rosenbad argt på oss.. Inte bra!
Så nu har jag hemskt ont i benen + armarna, träningsvärk så det skriker om det! Imorgon så är de en speciell dag! Mor fyller ju år! Kan ju inte avslöja något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0