Sol bad och 20 grader.

Nu sitter jag på Sandras golv när hon plockar ur diskmaskinen. Idag så åkte vi till Eriksdalsbadet utebad och solade och badade. Jag kan ju säga att vi inte riktigt var ensama., Det var enormt mycket folk! Poolen var full och gräsmattan var överbefolkad. Men vi hittade en plats tillslut som vi icke släppte ur sikte. Vi köpte gifflar + kex och en varsin tidning. Jag tror allt att vi har fått färg!



Det får bli en gammal bild på oss, för jag hittar inte de vi har tagit.. Det är verkligen krångligt att hitta de, de ligger på någon hemlig fil.

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

skön bild haha =)

2011-06-04 @ 22:14:02
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0