HEEEEEEEEJ

Vad gör ni? Jag sitter och är hungrig, men mamma och Björn håller på att laga mat som tur är. Idag så har jag varit på XXL. En sportaffär som är Sveriges största tror jag. Vi skulle kika på skidor fast det var ingen ledig personal så vi orkade inte vänta. Sen gick vi till en skitcool zooaffär som det fanns en massa ödlor och hajar i! Chippen fick en röd tuggleksak! Känns som ett väldigt nödvändigt inlägg men vad tusan.. Juste! Nästa veca (fre-mån) så har jag ch Sandra planerat in en Sälenresa! Sandra har ju husvagn där uppe, så det blir jättemysigt! Det finns inget mysigare än att bo i husvagn! Speciellt inte med sin bästaste bästa kompis, men mer om det senare! I onsdags tror jag det var så köpte jag ett jättefint pannband ifrån Carlings, ni kanske såg det?

79:- Carlings (svarta pannbandet)

Så se det ut i alla fall, jättevarmt och fint. Malin köpte ett likadant fast grått. Nu ska jag äta så had et gött, slänger troligtvis in bilder ifrån skridskoåkningen igår sen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0