Lingonlimpaaaaaa

Nu har jag rört till det lite i köket, men det blec tillslut en lingonlimpa av allt stök. Får se hur den smakar eftersom det fattades en massa ingredienser så jag passade på att visa min konstnärliga sida och improviserade en hel del.. Höhö aja lingon och sirap i en limpa kan ju inte bli så himla illa pinkat tror jag. Idag så startade jag dagen med en promenix med jycken och sen då tittade jag på Top model, bara för att jag har sett det i två veckor nu. Sen så fick jag ett ryck och drog in till stan helt lonley. Men jag tycker det är rätt nice att shoppa ensam. Då kan man prov de mest bisarra kläder, som man kanske tror ser fina på ut, utan at skämmas. Fast det kan jag ju i och för sig göra med Sandra, fast hon + alla, ALLA, andra är i sälen eller funäsdalen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0