Ny datormus!

Idag så ska jag köpa en datormus. Eftersom jag inte får till att högerklicka på själva styrplattan på datorn. Så nu är den stora frågan, ska jag köpa en Mac magic mouse eller en betydligt billigare och nästan lika bra mus?
Aja, fick veta att jag får skjuts till jobbet. Niiice eller vad? Dags att göra mig iordning medans mamma och Björn river hallen, vi ska renovera och sätta in skjutdörrar och ha garderober och annat bra förvaringsutrymme där! Vi ska sätta in skjutdörrar till mitt rum med! Ska bli riktigt fint!



Kommentarer
Postat av: A1

Hallå Sarah nu ska Kristin fixa! ;) Gå in på 'Systeminställningar' och sen 'Styrplatta' och sen markerar du rutan 'Sekundärklicka' (den ska vara ikryssad) och välj ' nedre högra hörnet'. För då högerklickar man när du trycker nere i högra hörnet på styrplattan :) Nu ska det funka! :D PUUUUSSS <3

2011-04-03 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0