ordentligt!

Nu ska jag försöka fixa ett ordentligt blogginlägg. Idag hade jag fys i 1,5 timmar. Vi körde kondition och spänst, smidighet. Det var riktigt lökigt och alla var helt slutkörda efter det. Sen så bar det hem, men först efter att jag hittade bussen. Min buss har helt sonika bytt hållplats-plats. Riksknas. Skämt åsido men den var 500 meter ifrån alla andra busshållsplatser.. Lite synd. Den har också bytt rutt så att den cirkulerar igenom ett höghusområde, utan att det finns en busshållsplats där som den ska stanna på. Lite onödigt enligt mig. Men jobbet gick som vanlgt bra, typ. Nu måste jag verkligen sova. Har Samhällskunskap tomoroooow. På fredag smäller det mot säääääälen med bästaste! :D

rätt så nice bild. och väder. och så är det ju på Öland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0