Tcentralen.

Idag så har jag hängt i skolan med alla mina underbara vänner. Vi har ju som sagt intensivvecka i religon och idag så gick vi igenom Islam. Jag tycker inte att varken Kristendom, Judendom eller Islam tilltalar mig någonting alls, me eftersom det är ett ämne i skolan så får man väl kämpa på! Efter skolan så drog jag och Kristin till stan för presentjakt! Det gick riktigt bra och vi hittade presenterna ganska så snabbt.
Efter det så var det jeansjakt för min del! Jag har ju dragit sönder alla jeansflärpar på mina svarta Dr.Denim så det var dags för ett par nya, lite vårigare jeans. Och eftersom jag är så lång så är strl på längden (34) för korta för mina ben. Så min värsta mardröm är att prova jeans.  Men på Carlings så är personalen alltid så trevliga så det luskade fram ett par jeans med extra lång benlängd åt mig! Det blev ett par jeansblåa ganska så vanliga Tigerjeans. Är riktigt nöjd!
Jeans - Carlings, Tiger 1299:-
Linne - H&M 99:-
Muskler - Högdalens gym, Bodycombat.
Öhh... man ser inte jeansen ju. Men jag köpte ett linne också, tyckte det var lite sommrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0