Dagens träning.

Sprang 3.5 km på 17 minuter idag, kunde varit bättre. Men jag hade hunden med mig och kan skulle skita och kissa varje sekund. Gjorde 20 armhävningar 30 knäböj när man går och 20 situps. Lite lagom när man har ont i knät.
Idag så gick jag som vanligt i skolan och sen så år jag lunch hemma hos Dan. Vi gjorde en sk epic meal time. Mosad potatis i botten av en ungsfast form på det hade vi ett lager köttbullar, biff och sen ost. På osten hade vi grillkrydda och sen BACON. Tjockis vi är! Men gott som tusan var det! Efter det for jag hem till Elin och vi pratade mellan allt på himmel och jord. Riktigt mysigt. Och framför allt skönt att få prata av sig! Vi kollade på sista minutenresor också men kom på att jag jobbade i helgen..
Sötaste Elin och Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0