Engelska nationella prov.

Nu ska jag ha NP i engelska. Eller alla ettor ska ha det. Imorse så sjöng min klocka godmorgon runt 06.00 och då gick jag ut och sprang i det alldeles underbara vädret! Sprang kanske 3 km (inte så mycket för jag hade bara en halvtimme på mig).
Jag stannade i skogen och gjorde armhävningar, situps, upphopp och knäböj när man går. Ni vet bär man tar ena knät ner som om man öh... svårt att förklara.. Men nu ska jag smörj in mig med en fuktkräm från Clinique som jag fick av mot och Björn i födelsedagspresent.
Tänkte visa vad jag har fått imorgon. Hinner absolut inte idag.
bild 1. Min fina vän Hedda som ska åka till Usa och plugga i ett helt år i augusti.
bild 2. Stockholmär mer än fint på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0