GODMORGON!

Gick upp megatidigt för att springa. Insåg sen att jag har ju fys idag så då blir det jobbigt med två pass. Idag ska jag vara kvar i skolan rätt länge och sedan kanske (om jag hinner) dra till jobbet. Juste, jag köpte the sims 3 i fredags, och grafiken är skitdålig rent ut sagt! Trodde den  skulle vara jätte bra, men det är ingenting som funkar alls. Pixlarna är typ 1x1 cm stora, vad kan det bero på?
Juste, ni kan ju alta er när jag kommer körande, vet inte riktigt hur det går.. Haha! Nej jag är bäst på att köra bil! Har inte krockat eller något än.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-05-02 @ 11:30:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: josefin

allt bra med dej? :)

2011-05-02 @ 11:55:32
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vaaaaaaa? The Sims 3!?!?!?!? Ska vi lana någon dag hemma @ your place!! :D

Eller det var ingen fråga, hihihihihih :)

2011-05-02 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0