Ikea, Lapdance och Björnkulla.

Riktigt händelserik kväll må jag säga. Vi (jag, Hedda och Kristin) började eftermiddagen på Ikea. Vi åt mat, sprang runt bland alla varor och fikade. Ett traditionellt IKEA besök helt enkelt. Sen så for vi mot Sherwoodskogen (aka Sörskogen) för vi tänkte, vad tusan vi kan ju inte åka hem än. Vi hamnade i Sörskogen och märkte att vi var tvugna att ta samma buss tillbaka för att inte få vänta i 45 minuter. Usel slutstation by the way. Bara 1 buss.. Vi kom till huddinge där vi satte oss på buss 704 mot Björnkulla. Gulligt tänkte vi. FEL. När vi kom till Huddinge sjukhus så kom det på två 98:or och de började prata med oss, fine tänkte vi. Helt okej, bara snorungar (hhöhöhöhö) Efter de så kom det på en stupfull vuxen man och började skrika åt ungarna. Typ, "sådär kan ni inte hålla på, skärp er för fan". Han nästan slog barnen. (de kände inte varandra) Efter ett tag så ville killarna (de unga) veta ifall vi visste hur man dansade fjortisdans. Men öh, vad är det? Och sen ville de ha lapdance. HAHAH vilka jefla snorungar! Och det stupfulla killen "skyddade" oss, men jag trodde han gjorde det för att impa på oss. Han var riktigt läskig och äcklig. Tillslut så fick jag med mig Kristin och Hedda av bussen i Flempan. Kul. Nä. Men som korven i korvbrödet, när vi gick av bussen så skulle den ena 98:an försöka sno Kristins solglasögon. Asså snorunge!!!! SÅ HIMLA ARG. Hur kan man vara uppfostrad?! Men men, vi var i orten, så vad ska jag säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0