Jag har förtjänat mina vingar men är höjdrädd så, om himlen bara kunde vara på marknivå.

Nu är jag hemma efter en dag ensam vimlandes runt i stan, in och ut i affärer. Jag hittade världens sötaste klänning på Zara, som förövrigt har vuxit enormt i mina ögon. Zara är i klass med H&M! Skulle vilja säga samma sak om Topshop, men det är faktiskt ganska dyrt där! Jag köpte i alla fall ett jättefint halsband inne på Topshop idag! Två linnen och två toppar inne på GinaTricot och ett pösigt svart linne inne på H&M. Det var riktigt färgglada och härliga kläder! Är helt kär i klänningen, ska ha den på skolavslutningen.. Idag så lagade jag Lasange, har förövrigt ingen aning om hur det stavas.. Kläderna kommer senare:)
Hunden var också hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0