Metallica.

Idag så var det en lång dag på arbetet. Nästan inget folk alls, och de som väl ville ha hjälp var otrevliga till tusen. Men jag gladdes av att jag var ledig nästa helg + att det är långhelg. Öedig torsdag, fredag helgen och måndagen efter det. HÄRLIGT! Nu ska jag ta och äta lite gröt, eller en macka. Fast macka är inte bra. Man kan jämföra det med öl, öl är som att dricka vitt bröd. Haha, därför håller vi oss till Cider. Nej, mamma. Detta är ett skämt! Haha, ni ska veta hur uppspelt mamma blir varje gång sprit kommer på fråga. Inte att leka med.
Idag så invigde jag mitt "nya" linne, alltså Metallica T-shirten jag klippte till ett linne. Tycker det är jättefränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0