MIN DAG IDAG!

Idag så har det varit min dag hela dagen! Jag har nämligen fyllt (onödiga) 17 år! 17 år har jag vandrat och förorenat denna jord med mitt glada humör och min dåliga hållning! Tack alla kära vänner & familj som än så länge har gjort mitt liv värt att leva! Haha detta låter som ett självmordsbrev. Inte för att jag läst eller skrivit något sådant men i alla fall. Är glad för det jag har. (och alla mina nya fina presenter och mina skor jag köpt idag!). Nu ska jag sova, min lektion börjar 10.30 imorgon! Ska duscha och måla fingernaglar + tånaglar imorgon. Ska nog ha mina nya skor om det är fint väder!! Ska dock jobba på eftermiddagen!
bild två visar mer hur vi är som personligheter, ni gjorde min kväll tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0