Oj nytt folk har hittat hit!

Oj vad trevligt! Lite nytt folk har tittat in i bloggen, undrar vad det beror på. Har ju inte uppdaterat så himla värst bra så att säga. Jag fyller ju år på söndag. Och idag så skickade jag min önskelista till henne.. Hoppas på nr 1 eller nr 12!!!!!!!!!!

Önskelistan!!

1.   Vit Iphone 4

2.   Blekning av mina tänder

3.   Skinnjacka (Jofama by Kenza 3)

4.   Concealer från Clinique (under ögonen)

5.   Harry Potter box (filmerna 1-6) & 7.

6.   Pengar

7.   In ear hörlurar (Urbanears ljuslila)

8.   Häst

9.   Moped…

10. Volvo C30 (röd!)

11. Mini cooper går också bra

12. Eller rosa Audi (cabriolet)


blekfisen jag som steker i smålands djupaste skogar.. (Korsberga)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0