Helmut!

Hejsan solstrålar! Idag så hade jag 45 minuters spinning. Sprang inte imorse efterom jag skulle spinna. Men imorgon så! Idag så har jag haft Spinning, NKA och Tyska A. Det känns helt värdelöst att gå dit eftersom han inte tänker ge mer än G till någon i gruppen. Men jag har fått VG på allt jag har lämnat in och alla prov. Sjukt. Aja, efter det så for jag till Sandra som hade matte B prov. Hoppas det gick bra! Vi gick därefter till Farsta Centrum och shoppade lite och åt. Vi åt en ENORM schnitzel. Skojar inte. Men självklart så åt jag upp allt, onödigt! Jag handlade en jättefin kofta och skjorta.
Fick en present från Sandra också, en svart NY keps! Den som jag har suktat efter så läääänge!! :D
(ska självklart inte ha dessa kläder tillsammans!!!)
Skjortan är längre bak än fram, och koftan är typ fyrkantig.. Juste, Har hittat en Cykelhjälm jag ska ha när jag cyklar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0