You making me hot hot hot.

Hejsan alla mina kycklingar. Hade den softaste (?) dagen i skolan idag! Började dagen med att gå upp vid 06.00 och springa + fysa (armhävningar, situps mm).
Cyklade sedan till Årsta fältet i stället för att åka buss.
Sen i skolan så hade vi ingen lärare så jag och mina underbara vänner gick ut i solen och lekte i lekparken. Klockan 11.0 så kom det en representant från polishögskolan och pratade lite om hur intagningarna var och så.. Efter det så åt vi mat i skolan (äter bara vegetariskt i skolan, och idag var det broccoli. Inte gott).
Sen for jag och Elin hem till mig och vi (jag cyklade och skjutsade Elin) packade min väska inför jobbet. Innan jobbet så han vi med en tur (cirka 3,5 timme) till liljeholmen där jag shoppade en bikiniöverdel och trosor.
Visar bikiniöverdelen imorgon! Sen så la vi (jag och Elin) oss i en park och solade i en timme. Så nu ar jag förhoppningsvis fått färg! Sen for jag till jobbet som var ovanligt kul! Juste! Jag köpte ett par in ear hörlurar och ZUMBA for wii! Nu jäklar blir det dans!
Det var min alldeles underbara dag!
Nu ska jag sova, har fys imorgon (spinning..) Ska bli härligt att cykla! Puss!
Haha jag och Sandra i Sälen.
PS. jag ska fota mina presenter imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0