Polishögskolan

Klockan ringde på 5.45 imorse och det var becksvart ute + att det regnade. Jag var på Polishögskolan idag, agerade figurant. Vi hade två olika scenario, först var det ett scenario där vi skulle ha hemmafest som slutade i knivbråk och att han med kniven blev skjuten. Det var ganska bra att se hur polisen reagerade, en del mycket mer våldsamt än andra. Det andra scenariot vi hade var ett bankrån. Jag var kassör och satt i en av kassorna där alla pengar förvarades. Jag fick agera vittne för alla poliser, det vr grymt roligt. Annars så har jag inte gjort någonting nyttigt idag, förutom att plugga till matteprovet jag har imorgon. Jag kom nyss hem från en lång springrunda + att jag mötte upp Sandra. Jättemysigt att bara prata i typ 1,5 timmar ute i kylan. Nu måste jag sova om jag ska kunna hålla ögonen öppna imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0