Spännande?

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Om ett år så går jag sista året i gymnasiet och förhoppningsvis har jag då börjat planera GMU. Grundläggande Militär Utbildning.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Oj, jag skulle nog säga (för att inte bli allt för personlig) att jag slutade rida.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
I min grymt snygga nya vinröda fjällräven jacka, senapsgul halsduk, stor mysig mössa och 
varma kläder under.

Vilka 3 saker är du beroende av? 
1. Musik på morgonen (innan skolan) 2. Nyponsoppa 3. Duscha (varje dag!)

Har du någon dold talang?
Jag är bra på att springa (alltså långa distanser). Sen är jag grymt bra på att tjuvlyssna också!

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen hängde jag med min mormor och morfar samt båda mina kusiner. Nästa helg ska jag jobba..


Vad har du på dig just nu?
Blå jeans, gul/vinröd randig topp från monki och svarta strumpisar.

Bästa skönhetsknep?
Drick vatten och sminka dig inte alls, eller inte för mycket!

Vilka är dina dagens planer?
Ska vara med Sandra, så långt vet jag.

Vad äter du helst inte?
Fisk eller skaldjur.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Nevnarien
2. Kenza
3. Pouline

Bästa staden/landet du besökt 
Grekland med bästa s.

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Det har ingen påpekat någon gång ;)


Tror du på gud?
Nej. Jag vet inte vad jag tror på.

Vad är din största rädsla?
Mörker, insekter eller simma på djupt vatten.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Röka eller snusa, hoppat bungyjump eller haft öroninflammation.

Vilka är dina favorit namn?
Tjej: Saga, Nova, Ronja. Kille: Pontus, Max, Melvin.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag skulle vilja bo i ett stort hus, snarare en gård där jag skulle vilja ha djur. Gärna på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0