Bokmal.

Jag har gått och blivit en riktig bokmal på sistone! När jag var på stan med Krisrin i måndags så köpte jag två böcker. Och innan vi åkte till Grekland så köpte jag två då med. Jag har läst ut de jag köpte innan Grekland, de tog slut på en gång!
Dessa två köpte jag i måndags. Ska läsa Elsas mode efter att jag har avlutat Högre än alla himlar av Louise Boije ag Gennäs. Det var en klurig bok att läsa, vill ni att jag ska skriva som en liten recension av de böcker jag har läst? Det kanske är spännande..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaaaaa, du har köpt "en dag"!! :D

2011-09-14 @ 23:09:58
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska skriva recensioner! Då kan man bli inspererad och läsa lite mer böcker!!

2011-09-15 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0