Wishlist.

Skinnjackan kan vi ju låtsas som om den inte finns här.
Det här är väl lite av vad jag skulle kunna önska mig. Jag kan också önska mig:
Makeup kurs på Makeup Store. Svårt att hitta en bild till det. Även presentkort på Topshop, kläder ifrån Hollister (även deras bodyspray), Abercombie and Fitch eller American Eagle.
Även en resa till Frankrike eller London skulle jag vilja göra.
Så i stora drag är jag sugen på
-resor
-kläder ifrån Abercombie and fitch, American Eagle eller Hollister
-Presentkort på Topshop
-Onepiece
-Tandblekning
-Iphonedocka
-Skira Silvriga Smycken
-Iphoneskal (www.society6.com)
-Väska ifrån Svenkst Tenn
-VW Beetle
-Betald Tatuering
-Harry Potter box 1-7
-Pengar

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååh! var är skalen ifån? såå fina!

2012-05-09 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0