Boxas.

Precis som rubriken antyder så ska jag strax iväg och boxas. Jag och Sandra är egentligen inte de ultimata boxningspartnerna, Sandra är ca 25 cm kortare än mig.. Men det är sjukt bra i alla fall. Vi Lixom kompletterar varandra och taggar varandra genom att vråla Rhodos och platt mage till varandra när den ena sparrar. Annars har jag inte gjort mycket idag, jag har träffat älsklingen och alla andra coola typer i skolan, och haft matte och samhällskunskap. Inte lika kul, men jag vann faktiskt en ganska så svår allmänbildningstävling i min klass. Vi fick testa by teknik som skolan fått in, som i postkodlotteriet så fick alla en varsin dosa med 9 olika knappar & så kom det upp en fråga samt 4 olika svarsalternativ på en bild, så skulle man trycka på den siffra som representerade rätt svar, jag fick 30 av 40. Jag vann över alla. Lite kul. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0