Nu är det lov!

Äntligen lov! Denna vecka har kantats av olika gupp. Sista veckan innan lovet är alltid jobbigast. Proven staplade sig på hög, och besked om vinterveckan skulle delas ut. Matteprov ovh Historiaprov är inte riktigt vad man önskar ha på en och samma vecka. Vinterveckan i Arvidsjaur får jag följa med på, det ä rne lättnad!
Nu sitter jag hemma hos Tobias som just kom hem från att ha dömt några handbollsmater. Planerna idag är att åka till Solna för att Tobias ska köpa en plånbok från AIK-shopen.. Tyvärr. Me jag tycker bara det är roligt att få komma iväg, jag har inte varit i Solna centrum, och jag vill kolla på en  ny skidjacka. Nä, nu ska jag fixa lite, bye bye.


Sommar? JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0