Ny jacka!

Jag for iväg till Sickla idag, med Björn och Tobias. Jag skulle köpa en jacka på naturkompaniet som jag skulle kunna ha till skidor och andra fritidsaktiviteter. Jag hade i tanke att köpa en diskret svart eller annan lugn färg. Men tyvärr fanns det inga bra jackor på naturkompaniet, så Björn och Tobias tyckte att jag skulle gå in på Sea Life, (vilket av tdigare erfarenheter är dumt, då jag alltid kommer ut med något ytterst dyrt, och oftast mycket kläder..) som jag försökte motstå, men när vi går förbi skyltfönstret så står det SKI rea.. Där brast mitt försök att inte gå in. På en hängare ser jag världens mest rosa jacka med blåa dragkedjor. Jag dog inombords.. Där sprack mitt "köp-en-diskret-jacka" löfte. Jag provade jackan och den satt som en smäck. Nu har jag invigt den genom att gå ut med Chippen och Jytte, en mega lång promenad på kanske 1 timme nere på Årstafältet. Jackan höll måttet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0